Zevende en achtste week in Sydney - Reisverslag uit Clovelly, Australië van Valerie Thalau - WaarBenJij.nu Zevende en achtste week in Sydney - Reisverslag uit Clovelly, Australië van Valerie Thalau - WaarBenJij.nu

Zevende en achtste week in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Valerie

10 September 2018 | Australië, Clovelly

Vorig weekend heb ik een wandeling gemaakt door North Bondi en heb ik het verder rustig aangedaan. Afgelopen zondag was het kite festival op Bondi Beach. Hier ben ik met het gezin heen geweest, dit was erg leuk!

Er zijn nu allemaal voorbereidingen gaande voor het nationale korfbal kampioensschap. Aankomende zondag hebben wij een fundraiser om geld in te zamelen voor de club. Zo moeten we onder andere 75 dollar per persoon aan entreegeld betalen voor het kampioenschap. De fundraiser is een Sausage Sizzle. We gaan de hele dag worsten verkopen bij een bouwbedrijf in de buurt. Ook zijn de trainingen in volle gang, helaas kan ik heel vaak niet heen, omdat de moeder op zakenreis is en er dan geen oppas is voor de kinderen, gelukkig begrijpt het team dit.

Ik heb mijn roadtrip, die volgt na het kampioensschap, al helemaal gepland. Ik heb een auto gehuurd en ga hiermee naar Melbourne rijden, via de Great Ocean Road. Dit is een van de mooiste roadtrips van de wereld! Het is dan een schoolvakantie en ik heb dan een week vrij, de familie gaat naar Singapore op vakantie omdat de moeder daar aan het werk is op dat moment. Ik kijk erg uit naar die week en er zullen dan ook veel mooie foto’s daarvan volgen.

Volgende week zaterdag is nog leeg, ik denk erover om een costal walk te gaan doen in Manly, ik moet alleen nog even kijken of dat mogelijk is.

  • 23 September 2018 - 15:23

    Marry Britstra:

    Lieve Valerie, leuk om op deze manier met je mee te leven! Het ga je goed! Veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Valerie

Actief sinds 02 Juni 2018
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 6715

Voorgaande reizen:

14 Juli 2018 - 19 Januari 2019

6 maanden Sydney

Landen bezocht: