Negende en tiende week in Sydney - Reisverslag uit Manly, Australië van Valerie Thalau - WaarBenJij.nu Negende en tiende week in Sydney - Reisverslag uit Manly, Australië van Valerie Thalau - WaarBenJij.nu

Negende en tiende week in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Valerie

26 September 2018 | Australië, Manly

Vorige week ben ik naar Manly geweest. Hier heb ik een costal walk gedaan die liep naar North Head, waar je een prachtig uitzicht had van Sydney. Om in Manly te komen kun je met een ferry. Tijdens de bootreis heb je een prachtig uitzicht, onder ander van het opera house en de harbour bridge.
Ik heb die dag ook de zonsopgang bekeken. Net voordat de zon op kwam zwom er een groep dolfijnen voorbij! Ze sprongen helaas niet uit het water om kunstjes te laten zien. De zonsopgang was erg mooi en het uitzicht is maar een paar minuten lopen verwijdert van mijn huis.

Ook hebben we geld opgehaald met een sausage sizzle. Ze hebben hier bij elke bunnings bouwmarkt, en misschien wel andere bouwmarkten, de mogelijkheid voor lokale verenigingen geld op te halen door hot dogs te verkopen. We hebben hier 1000 dollar mee verdiend voor de club!

Ik ben helemaal klaar voor mijn trip naar Adelaide. Ik vertrek vrijdag avond en ik kom de week erop op zaterdag weer terug. Ik denk niet dat we erg hoog eindigen maar ik ga nog steeds voor de winst! En het gaat natuurlijk om de ervaring. Het team bestaat uit 6 dames en 6 heren, 3 van de dames zijn Nederlands, inclusief ik. Iedereen is super aardig en we hebben een leuke tijd samen.
Daarna de Great Ocean Road rijden, nog meer zin in! Het volgende reisverslag wordt, waarschijnlijk, erg leuk om te lezen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Valerie

Actief sinds 02 Juni 2018
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 6714

Voorgaande reizen:

14 Juli 2018 - 19 Januari 2019

6 maanden Sydney

Landen bezocht: