Zesde week in Sydney - Reisverslag uit Blue Mountains, Australië van Valerie Thalau - WaarBenJij.nu Zesde week in Sydney - Reisverslag uit Blue Mountains, Australië van Valerie Thalau - WaarBenJij.nu

Zesde week in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Valerie

27 Augustus 2018 | Australië, Blue Mountains

Afgelopen week was mijn weekend erg leuk! Zaterdag had ik een dag trip naar de Blue Mountains. Dit had ik geboekt via een bureau samen met ongeveer 15 andere au pairs. Het was erg gezellig en ik heb veel mooie plekken gezien. We zijn begonnen met een hike naar de Wentworth Falls. Tijdens de wandeling kwamen wij de woonplaats van de gevaarlijkste spin van Australië tegen, tunnel-web spider. Hij komt alleen in de nacht naar buiten, dus waren we veilig ;). Na de hike zijn we naar het uitkijkpunt van de Three Sisters Rock formations gegaan. Dit was ook erg mooi! Vervolgens zijn we verder gegaan, diep het national park in. Hier hebben we Kangaroos gezien! Ook heb ik weer leuke mensen mogen ontmoeten tijdens deze dag.

In de avond ben ik naar het Glenmore hotel geweest. Dit hotel heeft een dakterras met een prachtig uitzicht op het opera house. Hier heb ik wat gedronken met een groep studenten, voornamelijk Nederlanders, die hier zijn voor een stage. Het was erg gezellig.

Zondag heb ik mijn laatste surfles gehad. De golven waren niet zo mooi als afgelopen lessen dus het surfen ging wat minder goed, wel is mijn techniek beter geworden.

Volgende week ga ik twee keer naar de film en mijn weekend is nu nog leeg. Lees volgende week weer om er achter te komen wat ik in mijn weekend gedaan heb...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Valerie

Actief sinds 02 Juni 2018
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 6709

Voorgaande reizen:

14 Juli 2018 - 19 Januari 2019

6 maanden Sydney

Landen bezocht: