Vierde en vijfde week in Sydney - Reisverslag uit Clovelly, Australië van Valerie Thalau - WaarBenJij.nu Vierde en vijfde week in Sydney - Reisverslag uit Clovelly, Australië van Valerie Thalau - WaarBenJij.nu

Vierde en vijfde week in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Valerie

19 Augustus 2018 | Australië, Clovelly

De vierde week was erg rustig, vandaar dat ik deze twee weken samen doe. Ik heb inmiddels twee surflessen gehad, ik vind het erg leuk maar het is niet makkelijk (er zijn foto’s van ;). Een van de kinderen was afgelopen week ziek dus zat ik veel thuis, ik heb hiermee wel extra geld verdient. Hij is nog steeds niet beter dus ik ben benieuwd hoe het volgende week loopt.

Ook heb ik mijn eerste korfbaltraining gehad. Het ging erg goed en ze willen mij nog steeds mee naar de nationale kampioenschappen. Omdat het kampioensschap in het eerste weekend van de vakantie valt, ben ik vrij en kan ik er een kleine vakantie aan vast maken. Ik ga waarschijnlijk van Adelaide naar Sydney rijden en hiermee onderweg natuurlijk allemaal dingen bekijken. Ik ga dit nog verder uitstippelen, dus zodra ik meer weet hoor je het ;).

Aankomende zaterdag ga ik naar de Blue Mountains. Dit is een georganiseerde trip met een groep au pairs. Het is nationaal park en schijnt erg mooi te zijn. Ik heb er zin in!

De dag erna heb ik mijn laatste surfles. Ik hoop dat ik dan nog beter wordt in het zelf pakken van golven. Dat is mij vandaag al een paar keer gelukt. Misschien dat er nog wat mooie foto’s uitrollen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Valerie

Actief sinds 02 Juni 2018
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 6702

Voorgaande reizen:

14 Juli 2018 - 19 Januari 2019

6 maanden Sydney

Landen bezocht: